zaterdag 23 augustus 2014

De hal wordt steeds mooier!!! Heb je even voor mij?

Zo alle muurplinten (die Johan zelf gemaakt heeft) en de vloerplinten bij de deuren zitten inmiddels ook allemaal op hun plaats. de lamp van rvs hangt inmiddels. Dus nu de verwarming nog op zijn plek laten terug hangen en de rvs trapleuning en dan is echt alles klaar. Ben het meest blij met mijn antieke kapstok op het Frans Bauer behangetje, haha echt over de top. En natuurlijk op mijn vintage trap die afgelakt wordt al ik in oktober een weekendje weg ben met vriendinnen, vanwege de verflucht.
Op de onderste foto zie je ook nog de oude lampenknopjes die in het donker oplichten, Boven hebben we deze ook nog allemaal, maar beneden is dit de enigste plek, heel jammer, want het liefst had ik deze overal willen hebben, maar vanwege de prijs doen we dat maar niet.



Groetjes en een fijn weekend Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Heeel erg over the top!! Maar dat maakt het dan wel apart!
    Nu kun je daar gaan zitten en de hele dag zingen: Heb je even voor mij!!! ;-)
    Goed opgeschoten!! :-)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, Yvon! Fijn zo´n handige man!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wle, ben er ook helemaal blij mee.Heel handig zo, n man.

      Verwijderen
  3. ziet er top uit Yvon, lekker genieten van je nieuwe hal/trapgat.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...