zondag 20 juli 2014

Muzikale vrijdag #69 eh zondag!

Tja alweer te laat, maar zit zo in de medice molen, dat ik veel dingen vergeet. Slaap ook behoorlijk veel. Morgen weer naar het ziekenhuis net als dinsdag. afgelopen week ben ik ook al 3 x geweest dus het medice circus draait hier op vollen toeren, helaas.

Dus vandaag een liedje over het thema bloemen, kies bewust voor een liedje wat ik al een keer gehad heb, maar draag dit liedje op aan alle overleden van de vliegramp van Malaysia Airlines en aan iemand wiens vriendin vannacht aan kanker is overleden (in gedachte ben ik bij je)



Heb niet de originele versie genomen omdat deze me nog meer aansprak dan Elton John, dus bij deze maak ik een uitzondering en kies toch voor Andrea Rieu die ik zelfs nog beter vindt passen, bij het verdriet van alle nabestaanden.


Hele dikke knuffels voor alle nabestaanden van deze oneerlijke strijd, Liefs Yvon...


2 opmerkingen:

  1. Mooie gedachten!
    Wens je morgen veel sterkte!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad mooier dan Elton John en heel erg toepasselijk.
    Super!
    Zoveel verdriet overal, om stil van te worden .....
    Liefs terug...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...