zondag 13 juli 2014

Muzikale (vrijdag? #68) stempels en diverse kaartjes ontvangen


Oeps, door ziekenhuis perikelen, is de muzikale vrijdag me ontschoten, dus bij deze. Deze week staat de tuin in de picture, toevallig kreeg ik van Alida, een anderhalve week geleden, dit leuke kaboutertje, die een ere plek in de tuin heeft gekregen. Super toch dus wie nog kabouters over heeft (mini`s hooguit 5 cm, ik hou me aanbevolen).
Tja een tuinliedje die zijn er zoveel, maar er kwam spontaan een golden oldie bij me op namelijk "Roof Garden "van All Jarreau, die ik dus nog echt ken van mijn stapperiode een lekker funkie geluidje. Dus mijn keuze was zo gemaakt, hier istie dan voor de oude knakkers onder ons.


Verder kreeg ik afgelopen week mijn bestelde stempels binnen van ScrapCorner en wat zijn ze mooi, had hun gemaild of ik er ook een kon laten maken met mijn blog erop en dat kon. Dus nu heb ik een mooie adres stempel en een nog mooiere blogstempel, ben er helemaal blij mee, dus een beetje extra reclame voor deze winkel mag wel, als je op hun naam klikt kom je rechtstreeks bij de stempels uit. En eerlijk is eerlijk ze waren niet duur. Natuurlijk heb ik mijn adres afgeschermd, Gaaf zijn ze hè.


Dan heb ik afgelopen anderhalve week enkele kaartjes gekregen die ik jullie niet wil onthouden.
 Rosalien
Alida 

Deze laatste twee omdat ik zo aan het dokteren ben helaas.
 Alexandra
Sandra

Dames, onwijs bedankt voor jullie lieve woorden, hoop dat woensdag alles meevalt.

Liefs Yvon...



4 opmerkingen:

  1. Yes! Al Jarreau is superleuk! :-)

    Leuke kabouter!! Ik heb er nog een nodig die vervelende klusjes voor me doet, dus ik hou me ook aanbevolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zoek ik ook nog steeds, maar helaas onvindbaar, als ik hem gevonden heb stuur ik hem wel door

      Verwijderen
  2. wat een leuke post heb je gehad en wat pas je goed op mijn kaboutertje, fijn dat hij zo'n liefdevol huis heeft gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je kaboutertje heeft het erg naar zijn zin, hier , hij zal de komende dagen wel een keer ene duik in de vijver nemen als het zo heet wordt (denk ik), soms gata hij naar de bloemetjes en s avonds weer terug naar zijn huisje, ja het leven is goed voor een kabouter

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...