maandag 12 maart 2012

Zo weer een revalidatie update tattoo Dylan

Vandaag een drukke dag gehad vanmorgen eerst een longfunctietest gedaan en aansluitend bij de longarts terecht. Mijn longen waren na de luchtweginfectie zo goed als schoon gelukkig merk er op dit moment alleen nog niet echt veel van, nog snel buiten adem maar dat kon zei de longarts want mijn lichaam moet weer even aansterken, na deze infectie. Mijn longinhoud was vrij goed 85 % dus daar mag ik niet over klagen. (maar ik gebruik mijn ontstekingsremmende inhalator wel nog 4x per dag). Hoop dat ik die eerdaags weer af mag bouwen tot 2x per dag. Volgende week krijg ik op dinsdag een telefonisch consult omdat ik morgen een potje sputum in moet leveren kijken of er nog een bacterie inzit. (wat ik niet hoop).

Na anderhalf uur was ik thuis en even op mijn gemak een boterham gegeten en wat tijd doorgebracht op mijn scrapplek, van alles uitgezocht. Helaas was de taxi vandaag aan de late kant maar was net op tijd in Blixsembosch, daar dus vandaag 20 minuten gefietst (is zo`n nadeel je blijft steeds op dezelfde plek). Daarna nog de 8 toestellen voor de kracht fitness gedaan, alles 3x 15 keer voel nu al iets spierpijn dus toch weer net iets te fanatiek geweest, dacht dat het nu beter zou gaan omdat ik iets meer rust periode`s in had gelast (naar mijn idee dan). Och we zien wel waar het schip deze keer strand weet ik ook dat ik wat gedaan heb. verheug me nu alweer op woensdag.


Dylan heeft vanavond weer een tattoo laten zetten door Mayke van Ladyluck.
Kia Kaha dit is Maori voor blijf sterk ( Johan`s broer, vriendin en kinderen wonen inNieuw zealand) en dit woord zei Lenny vaak tegen Dylan, vandaar dat hij dit op zijn arm wilde laten zetten. Dit is trouwens Dylan`s verjaardagscadeau van ons voor zijn 19de verjaardag zondag.


Bedankt voor het lezen, liefs Yvon

3 opmerkingen:

  1. Helemaal super Yvon! Ga zo door! Enne... die muis is echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat goed Yvon!! Die muis is zo leuk! Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een groot nadeel van zo'n hometrainer. Toen ik op een bepaald niveau zat ben ik naar het revalidatiecentrum gaan fietsen (25 minuten enkele reis) en toen is dit deel van de therapie vervallen. Veel leuker buiten fietsen :-) Maar je gaat wel lekker lees ik al. Goed hoor Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...