dinsdag 6 maart 2012

maandag revalidatie, bestelling ontvangen en Grow up

Zo eerst wat vertellen over de revalidatie van gisteren, heb nu spierpijn be nl. gisteren iets te fanatiek geweest denk ik, maar als je bezig bent merk je de snelheid niet waarmee je het doet. Dus volgende week de kracht training iets langzamer. We werken met 6 toestellen waarbij er 2 zijn die je op 2 manieren kan gebruiken, dat alles doe je 3x15 keer maar omdat op een gegeven moment de toestellen die ik nog moest bezet waren heb ik tussendoor nog 10minuten gelopen op de loopband anders koelde ik naar mijn zin teveel af. 
Heb ondanks dat ik geen sporter ben van genoten was moe maar voldaan toen ik thuis was dus dat zegt genoeg. o, ja voor de krachttraining eerst nog iets meer dan 15 minuten gefietst. Het hele programma gaat in kleine etappe`s omhoog. Morgen staat fietsen en sport en spel op het programma. sport en spel is in teamverband, dat kan van alles zijn tennis (meen ik dat we morgen krijgen), badminton, voetbal, volleybal etcetc. Het doel van sport en spel is om ondanks dat je in ene team zit toch je grens aan te geven, dus als je even een time out wilt dan moet je dat ook doen en niet doorgaan. 

Kreeg vanmiddag mijn bestelling van harlekino binnen wederom weer snel geleverd en bedankt voor het extra`tje altijd super leuk.


Deze lay out heb ik gemaakt naar aanleiding van Every Month a Litlle more *4
de opdracht is deze maand:
gebruik 4 verschillende foto`s, veel bloemen,alleen cardstock dus geen design of ander papier en maak gebruik van nietjes.

Bedankt dat je weer kwam kijken op mijn blog
Liefs Yvon


4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende layout!!
    Je training klinkt goed, succes met de rest.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je lo is prachtig! mooie stijl!

    succes met trainen, het lijkt in mijn ogen topsport! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij is gaaf Yvon en inderdaad het is weer dinsdag. Ga ook aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te horen dat de revalidatie je goed bevalt !!
    Ik vind die van grow up zo leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...