donderdag 29 maart 2012

Zo ben er weer!!

Vrijdag vertrokken Dorine en ikke naar landall greenparks de kleine ruwinkel mooi kleinschalig park. Hier hadden we 2 huisjes gehuurd ene eethuis en ene scrap/bephuis. Was wel heel fijn want zo hoefde voor het eten niets op te ruimen, Miranda had voor vrijdag ene overheerlijke goed gevulde tomatensoep en super lekkere kruidenboter gemaakt (ben er nog van aan het nagenieten Miran), zaterdag werd er ene gezinspan maceronie gemaakt (nee voor een weeshuis zeg maar) ook al zo heerlijk wat dat betreft zijn we goed gevoed. Op zondag kreeg Miranda dus vrij van ons en zijn we uit wezn ete bij Barnie`s (kip restaurant) nog nooit van gehoord maar wat was die kipsate daar heerlijk net als de cappuccino ijs erna. Tussendoor veel gescrapt heb mijn pl 12 dagen bijwerkt, en nog 4 kaarten gemaakt o, ja en gezengtangeld heeft Dorine ons mee aan gestoken zo lekker om te doen.
Maandag morgen moesten we om half 11 uit de huisjes zijn dat lukte vrij goed daarna in de brasserie nog ene afscheids drankje genomen. En toen vervolgende we onze weg naar huis, zondag waren helaas, Chantal, Janny en Ina al vertrokken.
Onderweg sms'te Maaike mij of we bij haar kwamen lunchen waarop Dorine zei alleen als ze kroketten heeft daar had Dorine al enkele dagen zin in dus die kregen we bij Maaike. Om kwart voor 5 was ik thuis van ene super lang maar kei gezellig weekeind. Wanneer gaan we weer. 
Helaas had ik woensdag last van mijn darmen en kon ik niet revalideren daar baalde ik behoorlijk van maar zoals ik naar het toilet moest had ik zoiets van dit gata niet goed komen, gelukkig maar 1 dag last van gehad. Dus aankomende maandag er weer volle bak tegenaan.

Hierbij een korte foto impresie om jullie een indruk te geven van ons gezellige weekeind.




Bedankt voor het bezoek aan mijn blog,
Liefs Yvon




6 opmerkingen:

  1. En of het leuk was!!! Ook ik heb genoten en hoop dat we het nog een keertje gaan overdoen.
    Knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad genieten!!! en hier kunnen we weer een tijd op teren of niet?!

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto's, het ziet er allemaal erg gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dinnetje,

    Van je verhalen en de foto's hier op je blog was het weer een zeer geslaagd weekend, fijn dat je er zo van hebt genoten.

    Liefsss van deze kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's heb je er gemaakt! Het ziet er hartstikke gezellig uit!!! Jij allergisch voor kippen, en dan bij Barnies gaan eten.....tjonge jongen ;-)
    Lieve groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...