woensdag 21 maart 2012

De lente is begonnen

Ja vandaag 20 maart is de lente begonnen een leuke bijkomstigheid is dat de lente vandaag zelfs een dag eerder is begonnen dan voorheen. Vanochtend om 6.14 uur was het dan eindelijk zover het begin van de LENTE.
Heb op BSFF meegedaan met een lentekaartenswap en deze 3 kaartjes heb ik gemaakt en de onderste 3 heb ik gekregen.
WELKOM LENTE op naar hopelijk een mooie warme zomer.



Eerste kaart is van Anja, tweede van Klaske en de derde van Maaike,
bedankt meiden voor deze vrolijke lente groeten

Deze kaart heb ik zo nog gemaakt.
bedankt dat je weer een bezoekje bracht aan mijn blog, Liefs Yvon





1 opmerking:

  1. Prachtige lentekaartjes heb je gemaakt, Yvon! Ook de kaartjes die je kreeg zijn mooi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...