zaterdag 17 maart 2012

Knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch en planten gekocht

Afgelopen donderdag had Margo me uitgenodigd om mee te gaan naar de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Super gezellig geweest en weer veel bekenden gezien, natuurlijk ook geshopt want daar ga je voor (haha).
Mijn aankopen van de hele beurs, het papier eerste foto snij ik half door, een helft is voor Chantal waar ik Basic Grey papier van krijg, de andere helft natuurlijk voor mezelf schitterend dit zijn mijn kleuren.



Gisteren is Fellow 3 jaar geworden Fel nog GEFELICITEERD morgen krijg je ene cadeautje.

Vandaag naar intratuin geweest met Petra natuurlijk eerst een ontbijtje gedaan en daarna wat planten gescoord want sommige hebben de winter niet overleefd (zitten in pot en waren al wat ouder dus verzadigd zeg maar). Had de camera mee zodat Petra foto`s kon maken voor in mijn Project Life.
 O, ja ook nog een mooie foto gemaakt van een heel dikke hommel die op een plant zat.
 Vanmiddag kwam nog een laatste bestelling binnen deze stempels had ik graag maar helaas op de beurs niet gezien je stempelt ze en dan stans je ze uit met de bij behorende stans.
Wil al de hele middag scrappen maar helaas het wasmachine had kuren (geen foto`s van gemaakt weet niet of Johan daar vrolijk van zou worden) want de berging stond blank. Maar dat euvel is eindelijk ook opgelost, hoop dat de rest van de dag iets rustiger verloopt.

Kopje koffie of toch tuinplanten of beide? 
Aankopen van scrapbookdepot 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, Liefs Yvon.

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...