woensdag 21 maart 2012

Frisbee gespeeld

Zo vandaag natuurlijk ook van de zon genoten, nadat ik gerevalideerd had, heb ik er ruim een uur in geslapen heerlijk was dat. Wederom begonnen met fietsen veel last van mijn knie maar die wordt morgen weer getapt als het goed is want had een klein beetje uitslag dus hoop dat het morgen wel kan. Daarna als teamsport gefrisbeed, eerst wat over gegooid met een soft frisbee, daarna tegen ene paal proberen te frisbeën wat niet meeviel iedere keer ene cm erlangs dus ik dacht verschuif die paal ene cm gaat hij er aan  de andere kant langs. Daarna wat overgeworpen met ene slag zodat hij niet gewoon terecht kwam nou dat heeft Rudi gemerkt, ik gooide de frisbee dus tegen zijn klokkenspel en volgens mij kwam die aan. (sorry Rudi). Als laatste ene partijtje gefrisbeed tegen elkaar. Daarna was ik gesloopt toch net teveel mijn knie belast terwijl ik 3 x gestopt ben. Och volgende keer beter zal ik maar zeggen ben benieuwd wat we volgende weke krijgen. maandag geen revalidatie update maar ene update van mijn weekje weg ga vrijdag met 9 andere dames van ene forum naar Scherpenzeel (landall) om te scrappen en te beppen het wordt heerlijk weer dus denk dat ons weekeind niet meer stuk kan.

bedankt weer voor het lezen van mijn blog liefs Yvon.

1 opmerking:

  1. Volgens mij vind je revalideren nu ook echt leuk! Veel plezier dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...