woensdag 14 maart 2012

Revalidatie update 14 maart

Zo voor deze week zit de revalidatie er weer op. Ben wel iets moe maar kan erger, ga zo even in de douche. Vanmorgen begonnen met 20 minuten fietsen, maar aangezien ik gisteren 3 treden hier thuis van de trap omlaag ben gevallen (voel ik dus nog wat tuurlijk kom je op je verkeerde knie terecht,) ging het fietsen niet zo super als maandag dus het toerental, wat omlaag gezet (hebben ze ook liever als je die 20 minuten maar vol maakt).



 Daarna kregen we eerst wat oefeningen op de mat om de spieren los te maken o.a. een brug maken en dan een bene strekken (zie plaatje). Na een minuut of 10 gingen we  korfballen. Ja jullie lezen het goed, is nooit mijn ding geweest de bal in zo`n korf zien te krijgen (komt natuurlijk ook dat ik met gooien een richtingsgevoel heb). We begonnen met verschillende gooi technieken tegen je medespeler. Daarna vanaf bepaalde lijnen de bal in de korf zien te krijgen en tenslotte nog 10 minuten een wedstrijdje maar we mochten niet rennen dat is best wel moeilijk want als je in het spel zit dan ben je snel geneigd om te rennen, dus eigenlijk net te lang doorgegaan zodat ik wat adem te kort kwam had eerder even moeten stoppen en/of ene keer moeten inhaleren was beter voor me gewest maar moet zeggen voel me nu moe maar voldaan.

Bedankt voor het lezen, Liefs Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Poeh ze houden je wel bezig zeg. Wat naar dat je op je knie bent gevallen Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hard werken Yvon, maar het doet je wel goed volgens mij. leuk zoals je alles vertelt en met die leuke plaatsjes erbij. ;))
    Dat je gevallen bent is iets minder, maar gelukkig is dat goed afgelopen op de spierpijn na dan. ;)Succes voor de komende week. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...