woensdag 7 maart 2012

Vandaag dynamic tennis gedaan

Vandaag dynamic tennis gedaan in Bliksembosch dacht alleen al bij de gedachte dat ik vandaag moest gaan tennissen oef dat is zwaar, maar dynamic tennis valt dus mee is een combinatie van tennis, badminton en tafeltennis'. Het gebeurd met een lichtgewicht racket en een softbal waardoor het niet  zo zwaar is als tennis of badminton.
Vond het superleuk om te  doen en heb dus ijverig meegedaan. Voel het nu wel een klein beetje, maar ja 12 jaar niet gesport dan mag je wel wat voelen. Heb er een zeer goed gevoel over, ook over de
15 minuten fietsen die we ervoor moesten doen.
Om iets voor een uur was ik thuis en had zoiets wat ga ik doen in de douche, eten, slapen (was mijn gedachten ) maar het werd eten, slapen en toen pas douchen, zo moe was ik, maar ja ik geef me dan ook helemaal, ben benieuwd hoe ik me morgen voel. We zien wel. Zou een jaar geleden ook niet gezegd hebben dat ik sporten nog eens leuk zou gaan vinden maar we worden ook goed begeleid door Carlijn, Rudi en vandaag ook Jelle.  Dus super dat jullie mij zo fanatiek maken en ik zin krijg om te gaan sporten.


Liefs Yvon en bedankt dat je weer de tijd nam om mijn blog te lezen.




6 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....gho for it girl.

    Liefs een kuggende en puffende dinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen gaat het best goed met je revalidatie, vind het knap dat je je er zo voor inzet. Fijn dat je er ook plezier bij heb, wie weet hoe sportief je gaat worden, hihi.
    Prachtige layout heb je gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt meiden, ik ga er inderdaad helemaal voor en hoop er dus ook sterker uit te komen qua kracht en conditie helaas speelt mijn luchtweginfectie me momentele nog teveel parten maar ja dat gaat ook wel weer over.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...