maandag 19 maart 2012

Wederom gerevalideerd

Zo weer terug van de revalidatie, was van te voren zo moe, vanmorgen denk ik net wat teveel gedaan. Maar ja nu gaat het wel ben wel moe maar dat is ook goed. Eerst 20 minuten gefietst op 65 watt Deze week wordt alles iets verhoogd totdat je zelf aangeeft dit is mijn max., moest nog 3 minuten en voelde dat het zwaar werd maar dacht nog ff Yvon doorzetten, wat ik ook gedaan heb op dit niveau.


Daarna weer kracht training gehad was ook zwaarder alles 1 kg erbij maar i.p.v. van 3x 15 iedere oefening nu 3x12 keer de oefening en ondanks dat het zwaarder was was het bij 7 van de toestellen wel zo dat het me meeviel 1 niet maar die is heel zwaar voor de schouder. Zometeen wat eten en in bad vanavond wat tv kijken en rondlummelen in mijn pyjama.


bedankt weer voor het lezen, liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...