zondag 10 oktober 2010

lay out en dcl#65

Dan staat er op het DutchCardLovers blog een niewe sketch gemaakt door Anja en dit is mijn uitwerking ervan , je kan nog tot vrijdag 18.00 uur meedoen om kans te maken op ene prijs deze keer gesponsord
door scrapplezier.
Mijn uitwerking ervan

gebruikte materialen;
wit cardstock,  papier van Fancy Pants (happy together ), houten vlinder, een blauw inktblokje en een blauw satijnen lintje. 

Terese had op het scrapotheekforum nog een leuke sketch geplaatst dus die heb ik zonet gemaakt met mijn nieuwe papiertjes en meteen mijn nieuwe sneeuwvlokpons erbij gebruikt.

mijn uitvoering ervan. 
Gebruikte materialen;
oranje cardstock, papier van the girls paperie (toil & trouble), letterstickers van basic grey, oranje dot en zwart fluweel lint, snowflake pons van Martha Steward (zit onder de bloemen), bloemen, brads van  creative cafe, ene ticket en als laastte wederom mijn beruchte zwarte fineliner.

bedankt dat je een kijkje nam op mijn  blog en eventueel een bercihtje achter hebt gelaten

 Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Was gezellig he? je kan op je foto's goed zien hoe druk er gesrapt is, hihi.
    Je Lo is erg leuk geworden, leuk he die sneeuwvlokkenpons, ik heb hem ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...