zondag 31 oktober 2010

Autumn, rondje Dord, Halloween atc en mijn scrapplek

Vanmiddag nog 2 lay outs gemaakt de eerste is naar de hand van de sketch die Monqiue bij de scrapotheek op het forum had gezet. Deze lay outs zijn meteen voor de kwartaalchallenge op het scrapotheekforum. En nog een ATC Halloween kaartje gemaakt voor Marjan had er nl. een geruild met haar maar had hem nog niet gemaakt, neem hem dinsdag mee als we gaan croppen bij Marjan.

 
Mijn uitwerking "AUTUMN" 
meteen gebruik gemaakt van de Oktober kwartaalchallenge kleuren en herfstfoto.


Gebruikte materialen;
papier jillyBeanSoup (diverse lijnen), snowflake Martha Steward pons, diverse bloemen, brads, zwarte Thickers, knopen,  touw en een zwarte stift


RONDJE DORD
is meteen ook voor de kwartaalchallenge nl. november merk (gebruik Basic grey rub ons)



Gebruikte materialen;
Zwarte ondergrondvel Basic Grey en de lijn Wander van basic grey, diverse rub-ons van bG, knopen, brads, touw, zwarte stift, letter stickers va BG wander, stukje tape van 7Gypsies en 2 cirkelstempels van Hero Arts die ik met witte chalk inkt heb gestempeld langs de kant.

HALLOWEEN ATC 
Gebruikte materialen;
zwart cardstock, papier Pink Paisley, JillyBeanSoup, sticker van JillyBeanSoup,
zwart kat en spook (onbekend) paars organze lint, zwart inktblokje, letters etmepls Hero Arts en
de transparante perlen pen.

Op het scrapotheekforum is een topic geopend zag ik nu pas over je scrapplek, nou hierbij mijn scrapplek. In ons vorige huis (waar we heen verhuisd zijn o.a. voor een eigen scrapkamer) had ik een eigen kamer van 4.20 bij 2.50 maar daar zijn we wegens gezondheidsreden moeten verhuizen (het was te goed geisoleerd waardoor ik long problemen kreeg die nu weer redelijk op niveau zijn als ik daar was blijven wonen was ik nu hoogstwaasrchijnlijk al even aan de zuurstof) en heb er mijn scrapkkamer voor opgeofferd, tja gezondheid gaat voor. Ook al was het jammer want na 3 jaar verbouwen hadden we eindelijk ons huis helemaal klaar en nu is hier alleen de beneden verdieping zo goed als klaar.

 

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Hi, I really like your LO of Dordrecht. The colours are so beautiful and perfect for the photos.
    Your craft room is fantastic - at the moment I have a corner in the dining room - one day I will have my own room!!
    groetjes
    Jolanda :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...