zaterdag 23 oktober 2010

DCL #67 en een lootje

Zo wederom een nieuwe zaterdag dus weer tijd voor DCL #67 deze keer is de sketch gemaakt door Ellen een leuke ronde sketch en dit is wat ik ervan heb gemaakt.
Jullie kunnen trouwens nog meedoen tot vrijdagavond 18.00 uur op de DutchCardLovers blog.
Mijn kerstuitvoering van de sketch.

Gebruikte materialen;
groen cardtock, papier een oudere lijn van kaisercraft, wit satijnlint en groen veloerslint,rhinestones rood, knopen en wit touw, groene inkt en de stempels zijn van my paper world

En vanmiddag na even weer wat scrapspullen opgeruimd te hebben toch nog aan een lo begonnen voor de kwartaalchallenge op het scrapotheekforum, gebruik papier van Collagepress.
De foto is in dordrecht afgelopen zomer gemaakt in een restaurant waar deze beer lag (en wij dus ook)
Gebruikte materialen;
bruin cardstock, papier van collage press, diverse merken bloemen,  2 pins, rose touw, letter stickers en groene thickers, bruine inkt, randpons ronden nestabilletie en een groen perlenpen

bedankt dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.


Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart, ik vind je Lo ook erg leuk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk de kaart en de layout
    mooi hoor

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje (leuke sketch) en wat een geinige layout. Super dat jullie zo ongegeneerd bij die beer op de foto gaan hahaha, ik zou dat niet durven hoor, maar het levert hele leuke foto's op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout Yvon en een hele gave uitwerking van mijn schets!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ,,smutske,,

    Had een helder moment en dacht even naar je lay out kijken...don't feed the bears,, die voeren zichzelf wel hahaha.
    Mooie lay out.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...