zondag 3 oktober 2010

WorldcardMakingDay dag 2

En vanmorgen nog 2 sketches gemaakt die Monique gisteren op het forum had gezet. De liften ga ik ook nog maken, maar weet niet of ik die vandaag maak, we gaan straks met fellow wandelen Amy en Dave zijn even naar Eindhoven.

 
Heb er een gestempelde kaart van gemaakt en er een heel eigen draai eraan gegeven


 
Zo vanmiddag nog heerlijk gewandeld met fellow en leker buiten van het weer genoten incl
een spannend boek en zonet de laatste hand gelegd aan de workshop die Terese erop had gezet, als het lukt ga ik vanavond nog een kaart maken denk de workshop van Marjolein want ondanks dat ik die al eens gemaakt heb is en blijft hij leuk


En dan de laatste workshop van Marjolein, hoop dat ik morgen nog de twee kaarten kan liften het gaat nog goed maar begin mijn arm toch een klein beetje te voelen.
De linkerkaart is al een oudje heb ik eens bij de stempeltuin gemaakt tijdens een workshop en heb hem later zelf ook nog in een workshop gebruikt. de kerst uitvoering heb ik net na het eten gemaakt.


En nog een latertje het is inmiddels maandag maar ben klaarwakker en dacht ga nog 1 lift maken kan ik die morgenvroeg meteen posten, hoezo scrapverslaafd.

En dit is wat ik ervan heb gemaakt met het mooie kaiserkraftpapier
 met baboeskapoppetjes erop. 


Groetjes, Yvon

1 opmerking:

  1. Ze zijn gaaf Yvon erg leuke kaarten.
    Ik baal dat ik het hele weekend niet thuis was, helemaal nu ik zie wat jullie allemaal hebben gemaakt.
    Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...