dinsdag 12 oktober 2010

You & Me, een houten hartje gescrapt en nog een kaartje

Gisterenavond nog een lay out en vanmorgen nog een houten hartje gemaakt/bescrapt, het hart is natuurlijk voor Petra die het even moeilijk heeft.

You & Me
gebruikte materialen;
craft cardstock, papier van fancy pants (happy together), thickers, touw, vlinders prima marketing, bruin inktblokje, bruin perlenpen en een bruine fineliner.

de houten vriendschapshanger

Deze hilarische foto is gemaakt van de zomer in Dordrecht met de zelfontspanner
op een rondvaartbootje.

Houten hart (lovescrapping)  bloemen, brads, stempels van kaiser craft, organza lint,
vlinder prima marketing en een bruine perlenpen.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb.

Gebruikte materialen;
bordeaux kaart, papier van 3ndypapir (secret garden) papier uit Norrwegen en o zo mooi, stukje groen bolletjes lint, stukje band, nietjes zwarte fineliner, bloemen, knoop met rood koord erdoor en letters van prima marketing


bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. superleuke lo en wat een gaaf idee dat hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er allemaal weer leuk uit Yvon.
    Leuk dat hart, er zat ook zo'n hart in mijn pakketje wat ik had gewonnen zaterdag.
    Wist niet zo goed wat ik er mee moest maar ik vind dit een heel leuk idee, thanks

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je LO is erg leuk en dat hart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk lootje en een heel lief cadeautje voor je vriendin!! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlootje Yvon en mooie kaart en dat hart is helemaal prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...