zaterdag 16 oktober 2010

Layout fellow 1 jaar en de nieuwe DCL #66

Hoihoi, heb niet stil gezeten deze week, heb gisteren nog een lay out gemaakt naar aanleiding van een opdracht op het forum van scrapplezier, gebruik glimmermist, minimaal 2 vlinders en minimaal 2 foto`s, dit is wat ik ervan gemaakt heb.

HOERA 1 jaar.
gebruikte materialen;
craft cardstock, papier niet veel maar toch(van fancy pants (father & son), tim holtzh  mask (borderline en timeworks), glimmermist ( sapphire, meadow green en peach delight), touw, zwarte perlen pen en letters van prima Marketing.


DCL #66
Weer ene nieuwe zaterdag dus tijd voor een nieuwe sketch deze keer weer gemaakt door Miriam, leuke sketch om te maken en jullie kunnen nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur op het DutchCardLovers blog

Mijn uitvoering van Miriam`s sketch
Gebruikte materialen;
Groen cardstock, papier diverse lijnenn van graphic 45, kant, roosjes2 stempels en zwarte inkt


bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. wat een gave lo, ik vind die achtergrond zo gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw yvon die is gaaf zeg, knap hoor dat je dat kan, zou bij mij ene kliederbende worden.
    Leuke foto's ook, vond fellow het ook leuk, hihi.
    Kaartje is ook erg leuk, leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeee Yvon, mooi gedaan die lo!!! Supertje! En die kaart vind ik ook echt schitterend... Jij weet wel raad met dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooch, arme Fellow, hahaha, maar het is een prachtig lootje geworden en de kaart is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige LO's
    ben nu pas even via scrapplezier op je blog gaan kijken en gelijk volger geworden.
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...