zaterdag 2 oktober 2010

WorldCardMakingDay workshop en 1 sketch

Op het scrapotheekforum hebben is er een heel weekeind van gemaakt maar dat is niet erg, heb vanmiddag toen ik thuis was de workshopkaart gemaakt die Monique op he forum had gezet.. Heb hem zelf ook eens voor een workshop laten maken het blijft een mooie kaart om te maken. Ga zometeen nog een sketch of lift maken weet het nog niet precies. Morgen dan weer verder scrappen want wil straks wel nog naar "ïk hou van Holland en echt waar" kijken  en ik kan niet teveel scrappen omdat mijn arm dan weer teveel pijn gaat doen. Maar dit is mijn uitwerking van de workshop.


Gebruikte materialen;
petrolkleurig cardstock, papier van Marianne design (old Christmas), roosjes, lint uit Tunesie (was het geloof ik) pearlpen zwart, bolletjes foam stempel (gestempeld met versamark en gekleurd met zwarte chalk)
 en inkt (harbor).

Mij uitvoering ervan 
gebruikte materialen;
witte kaart, papier Figgy van basic grey, stempel van Kaisercraft, lint en een viltenster, stempel is wederom met versamark gestempeld en met chalk gekleurd


bedankt voor het bezoeken van mijn blog
 Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. prachtig Yvon, wat een mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend gaaf geworden Yvon! Wat een prachtig papier bij de bovenste. Kan me voorstellen dat die lastig fotograferen is...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...