zondag 17 oktober 2010

2x halloween en een zomaar kaartje

Vanmiddag toch nog 2 halloweenkaartjes gemaakt, de eerste is naar aanleiding van een sketch op het forum van scrapplezier die marleen gemaakt heeft, mooie vorm en de 2de gewoon uit mij kop geschud. Heb op beide kaartjes gebruik gemaakt van digitale stempels die je (gratis kan downloaden) op de site van de scrapotheek onder de topic cadeautjes.

 
Mijn uitwerking ervan is ene dubbel kaart die je gewoon open kunt klappen

Gebruikte materialen;
oranje kaart, papier van Graphic 45, sneeuwvlokken pons van Martha Steward, digitale stempel, zwarte stift en paarse rhinestone`s.


Gebruikte materialen;
oranje kaart, papier graphic 45, zwart cardtsock, zwarte stift, tou, digitale stempel, zwarte inkt een spinnenstempel en een zwarte perlen pen.


Dit kaartje was ik vergeten te tonen heb het gemaakt voor ene nicht van mij die morgen de 6de en laatste chemo kuur krijgt. heb er meteen de eerste opdracht van de 3de kwartaalchallenge van het scrapotheekforum voor gebruikt, gebruik papier van jenni bowlin.

gebruikte materialen;
witte kaart, papier van jenny bowlin, vogelstans van creatables, stempeltekst (onbekend) bloem  stans van Tim Holtzh gele perlen pen en 2 brads


bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog

 Groetjes, Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...