zondag 31 oktober 2010

Zand in je neus DCL#68, atc swap en halloweenkaarten

Gisteren een lay out gemaakt voor de kwartaalchallenge, had ik hem bijna klaar kwam ik erachter dat op deze kleuren een herfstfoto moest komen dus een knijpertje gezocht gelukkig had ik nog een gele en daar de journaling opgezet waar deze foto gemaakt is.

gebruikte materialen;
papier alles van JillyBeanSoup, en zwart en geel cardstock, pons van Ek succes, gekleurd touw, geel knijpertje, zwarte inkt en zwarte stift stans van Tim Holtz en als letters gele thickers en stickers
van Pink Paisley.

De nieuwe sketch van DutchCardLOvers staat erop deze keer van mijn hand.Iedereen kan nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur op het DCl blog
Mijn uitwerking van de sketch

Gebruikte materialen;
bruin cardstock, papier van Collagepress (Sweet Shoppe), vogelstans van Marianne Design, perlen pen lime, stoffen thickers en een embossingstans van de cuttlebug voor de bobbeltjes.

Dan deed ik op het SA forum mee met de groen ATC en deze heb ik gemaakt;


bedankt voor het kijken  op mijn blog

Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Haha je Lo is leuk en wat een geweldige foto van fello.
    Echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke layout en mooie schets Yvon. Eens kijken of ik er ook iets mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk allemaal. Wat is Fellow toch een grappig hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke lo van fello!
    en het kaartje is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...