zaterdag 3 oktober 2015

Project Life

Vandaag ben ik een demo aan het verzorgen bij Leenen in Asten, met project Life van Marianne Design. In het begin dacht ik mmm even wennen na de pl`s die ik in het verleden heb gemaakt vrolijke kleuren en weinig embellishments, maar moet zeggen na mijn eerste pagina gemaakt te hebben vind ik het heel mooi geworden, ben toch ene mens van de embellishments en stempels, dat merkte ik nu wel weer. Heb nu 9 pagina's klaar en morgen ga ik dus verder tijdens de open dag bij hobbyzaak Leenen.
Dus verveel je je , ik zou zeggen kom een kijkje nemen van 10 tot 16.00 uur zijn er diverse demo`s , dus ik zit er niet alleen , haha.









Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig Yvon, heel leuk. Ik moet dit toch ook echt gaan oppakken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit, veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel indrukwekkend uit voor een leek! ;-)
    Knap hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt!

    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...