maandag 12 oktober 2015

De beloofde foto`s van het Sarsven en de Banen

Gisteren dus bij het Sarsven en de Banen geweest, een klein uurtje gewandeld en gefotografeerd. Was heerlijk weer strak blauwe zon, in de zon zelfs warm en dat om s`morgens 11.00 uur. Hierbij wat kiekjes die ik met mijn nieuwe camera heb gemaakt een Panasonic Lumix TZ70 een zeer goede aankoop. Lekker compact, niet al te zwaar dus een prima dingetje voor mij en natuurlijk een goede zoomfunctie niet onbelangrijk voor mij. kijk en geniet.




 

Natuurlijk is er ook een heksluiter bij, haha. ben dol op het maken van foto`s van hekken, of ze nu van hout, ijzer of wat anders zijn gemaakt een hek heeft wat. Hoe vaak wordt het geopend, door wie, kortom een hek is iets mysterieus, want het hek weet dit allemaal en voor ons blijven dit altijd vragen.

Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...