zondag 11 oktober 2015

Gespeeld met mijn camera

Zaterdagavond nog wat gespeeld met mijn camera, ben eerlijk gezegd niet zo van de boekjes lezen, dus zelf wat aan het uitproberen. Had een geprinte foto van Amy en toen ging de camera op sepia, zwart/wit, expressieve indruk, kruisproces en zachte filter. Zelf vind ik de 3de en 5de het mooist geweldige foto`s zo, (wordt vervolgd).





Vanmorgen ook naar het Sarsven en de Banen geweest een natuurgebied in Nederweert, waar ik tot mijn schaamte nog nooit echt ben geweest, ja vroeger op de Banen wezen schaatsen, maar wat is het er mooi, foto`s volgen nog. geweldige paddestoelen, besjes, het Sarsven etc gefotografeerd, kortom een genot om te zien en er te wandelen.

Liefs Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...