woensdag 14 oktober 2015

Verjaardagskaart Su-per challenge blog

Net deze snelle verjaardagskaart gemaakt, nu snap ik waarom ik al zolang de markers wilde, maar nu erop wachten totdat  UPS ze bezorgd, dit heb ik met de 3 inktdozen gedaan, was lastiger.

Deze kaart heb ik gemaakt voor het SU-per challenge blog, kleuren uitdaging.


 Vandaag ook mijn allerlaatste bestelling bij Stampin Up gedaan als demo, mijn gezondheid gaat voor alles, dat was de eerste reden om ermee te stoppen en de tweede als je je klanten hebt afgestoten, wordt het toch een dure grap, gelukkig is er een leven naast Stampin Up.

Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige vlinder is dit zeg. Mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie kaart en je kunt af en toe toch nog wel wat via Rosalien bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...