maandag 26 oktober 2015

Herfst in de voor en achtertuin

Wat mooie herfstkleuren in de voor en achtertuin. Kleine tuin maar met zoveel mooie kleuren erin, met dank aan de Japanse esdoorns, die voor deze mooie kleurenpracht zorgen. daarom ben ik zo dol op deze mooie struiken en met de jaren worden ze mooier. Op de eerste foto is de Tinus viburnum zichtbaar en een foto van onze leibomen, die nu beginnen te verkleuren. De tweede foto is de Japanse esdoorn voor en achter in de tuin, hier wordt ik zelfs vrolijk van en ben helemaal geen herfstmens.

Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ja super mooi deze kleurenpracht !
    Genieten maar !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's Yvon, alleen denk ik dat ik een probleem heb... mijn esdoorn (wel gehouden als terrasplant in pot) heeft zijn bladeren allemaal verloren! ??? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...