dinsdag 20 oktober 2015

Just for you

Net een leuk kaartje gemaakt met mijn nieuwe markers van Stampin Up en nieuwe stempelset. weer een hoofdstuk afgesloten, want ik laat me uitschrijven als demo, jammer maar helaas, ik raak verzadigd met SU spullen ook al haalde ik iedere keer mijn kwartaalomzet, tijd voor mezelf evengoed met SU maar niet meer als demo, heb ervan genoten en veel nieuwe spullen bij, die jullie natuurlijk nog vaak tegen zullen komen want dankzij Rosalien, mijn up line was ik misschien wel nooit meer aan het stempelen geslagen en ik kan zeggen ik heb het gemist, net als ik nu scrappen mis, maar ik ga weer beide doen, haha.

Liefs Yvon....

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart !! Ook al ben je dan geen demo meer , genieten van Su kan je nog steeds .
    Deze is echt mooi . Heel simpel maar heel krachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje zeg, mooi in die blauwtinten

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...