dinsdag 6 oktober 2015

2 verjaardagkaartjes gemaakt en wat mooie foto`s


Vandaag nog 2 verjaardagskaartjes gemaakt, want er zijn weer jarige in aantocht. Verder wat mooi kiekjes vanuit mijn hobby kamer raam gemaakt, o, wat heb ik toch een heerlijk uitzicht met die mooie wolken die steeds zo veranderen en van wat merels op het dak van de garage, (ook met dank ana mijn nieuwe camera, waarmee ik deze geweldige foto`s kan maken door heerlijk in te zoomen.




Dan de kaartjes, met de eerste kaart wil ik meedoen aan de challenge van 2 blogs, ben normaal niet zo van het combineren van opdrachten, maar bij deze vond ik dat een echte uitdaging omdat ze beide zo verschillende zijn.
Case deze kaart is van het SU-per challenge blog #105 en de sketch is van het Matchesketch blog 092
 Dit is mijn uitwerking, heb de vlinders en stippels en de strakke lijnen gecaste van het blog van SU-per challenge en de sketch is dus duidelijk.





Dan nog een kaart naar aanleiding van het WCMD wat afgelopen zaterdag was. Op het forum van Creatijd, zijn allerlei leuke uitdagingen te zien en daar komt dit model vandaan, Sara had deze kaart voor ons uitgekozen. Voorkant als de kaart dicht is en eronder 2 foto`s als de kaart open gevouwen is.



Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! En de uitwerking van 'mijn' workshopje is héél erg mooi. Je eigen draai er aan gegegeven: tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ui…die ist ja mal schick geworden, gefällt mir! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny von http://stampinwithfanny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Yvon. Wat een mooie kleuren! Ook de foto's zijn heel goed gelukt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een mooie kaarten en wat een leuke vogeltjes op de foto en je luchtfoto's blijven prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...