maandag 28 september 2015

Geslaagd!!!

Yes, Amy is geslaagd voor verzorgende IG, dus de vlag hangt uit op haar balkon, haha. Amy GEFELICITEERD knap gedaan meid. Ben mega zijn trots op je, joehoe.

Amy vroeg me om 3 bedank kaartjes te maken voor op haar werkplek, want per 1 oktober gaat ze wel nog in Mareshof werken maar een andere afdeling en boem, meteen een vast contract voor 32 uur, Proficiat meid. Daar heb ik deze kaartjes voor gemaakt.


Dan nog een giftbag gemaakt,voorAmy,Het cadeautje zit er in,net als de bijpassende kaart. Met deze giftbag doe ik mee met het blog van SU-per challenge #104

Liefs Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Dubbel gefeliciteerd!
    Geslaagd en een baan!
    Gave kaart en giftbag!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, gefeliciteerd. En wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, gaaf met die spuit er op en ook je gift bag vind ik super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon, super dat Amy geslaagd is en dan ook gelijk een vaste baan.Gefeliciteerd met en voor Amy.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! De kaartjes en gift bag zijn erg leuk geworden, bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bedankkaart en mooie felicitatie kaart + zakje. Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yayy! Gefeliciteerd voor Amy!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...