woensdag 23 september 2015

Verjaardagskaartje

Net snel de SU-per challenge 103 nog gemaakt, die sluit morgen en ik vindt de opdrachten altijd zo leuk, vorige week is het er niet van gekomen wegens vakantie en het uitrusten erna. kom ik er ook nog achter dat ik nog steeds geen vakantie foto`s aan jullie heb laten zien, wordt dus vervolgd, zo eerst even mijn lichaam weer wat rust gunnen. De kaart is gemaakt naar aanleiding van de
sketch #103.


Verder heb ik de afgelopen dagen nog wat snelle kaartjes gemaakt en maandag op de bus gedaan. Die staan hieronder. Met snelle kaartjes bedoel ik dit was een Stampin Up pakket, kaartje vouwen, stickers erop plakken, stempel erop en eventueel wat decoreren, maar ze zijn evengoed heel leuk om te maken en te mogen ontvangen. ben er in de haast ook nog 2 vergeten te fotograferen, nou ja het zei zo, het is niet anders.


 
Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...