vrijdag 18 september 2015

Wat snelle kaartjes gemaakt, mezelf verwend en enkele lucht foto`s


Ja, ik weet het de vakantiefoto`s heb ik ook nog niet laten zien, wordt vervolgd. Maar vanmiddag heb ik me even uitgestukt aan een uurtje kaartjes maken, snelle kaartjes, zijn nog net niet kant en klaar maar evengoed SUper leuk om te doen. Het is een pakket, waarop je wat kan stempelen en verdre is het een kwestie van stickers plakken en foamtape een kind kan de was doen. Heb me wel niet echt gehouden aan de voorbeelden die erbij zaten, dat is dan weer niet echt mijn ding.
Gewoon kaartjes maken zonder nadenken ook eens heerlijk.


  


Gisteren was ik in Asten bij Anthurium kwekerij Wijnen en mezelf eens heerlijk verwend , jawel hoor met Anthuriums, hoe kan het anders ook. Had 2 mini boeketjes en een grote, want ze waren in mijn ogen spotgoedkoop en vers en heel mooi, wat wil je nog meer, 1 boeketje heb ik nog niet gefotografeerd, is ook een mini maar dan rood/wit.



Deze luchtfoto`s heb ik gemaakt op 14- 16 en 17 september, wat zijn de luchten toch mooi om naar te kijken en te fotograferen. Iedere keer weer, zo verschillend een genot om te bekijken en gelukkig kan ik dat nu vanaf mijn hobbyplek weer heel goed, haha.


Fijn Weekend, Liefs Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes weer en je bloemstukjes zijn ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles heel mooi, Yvon ! Mooie kaartjes, mooie foto's en mooie boeketjes :) Ik ben ook een fervent amateur fotograaf. 'Natuur' boeit me het meest. Vandaag is het hier echter maar een grijze bedoening... Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie luchten in deze tijd van het jaar Love um ;-)
    Gaaf die bloemen, mooie kleuren!

    Fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon, gezellig dat je langs kwam op mijn blog. En nu weet ik ook wie je bent!.
    Mooie luchten, daar houd ik wel van.
    Ik heb dat pakket ook nog. Zal het eens te voorschijn halen.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes en wat een mooie regenboog foto's, schitterend al die luchten.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...