vrijdag 30 januari 2015

MY Music #5


Vandaag is het weer VRIJdag, dus weer tijd voor een muziekje. Deze keer heb ik gekozen voor muziek uit een tv serie, nou kwamen er de meeste tv serie`s die ik mooi vond wel naar boven drijven maar ik heb toch gekozen voor muziek waar ik blij van wordt. Deze serie is ene serie van NU. het gaat namelijk om Divorce een geweldige serie met enkele van mijn favoriete acteurs zoals Chantal Janzen, Waldemar Torenstra (wat heeft die toch een lief koppie) en Dirk Zeelenberg. Daarom kies ik dus voor dit nummer van Madness, wordt er o, zo happy van.
Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Yay, Madness is altijd en overal goed! Daar word je blij van :-)

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...