woensdag 14 januari 2015

Gewonnen prijs van Scrobby

Op het forum van HeppieScrappy wordt om de 2 maanden een nieuwe Heppie Challenge gehouden, door middel van een random wordt er later enkele wainnars getrokken die een prijs krijgen van sponsors van het forum oa, Scrobby, Hobby Resort en van Stampin Up.
Neem eens een kijkje op dit leuke forum en doe gezellig mee, wie weet win ji de volgende keer een leuke prijs van een van de sponsors.

Deze keer won ik een leuke prijs van Scrobby, ik mocht zelf wat uitzoeken en ben gegaan voor Amy Tangerine, o wat is dit spul zeg, had er volgens mij nog nooit wat van gehad, zover ik weet dan.

Scrobby bedankt voor deze leuke prijs die ik uit mocht zoeken,

Creatieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...