vrijdag 23 januari 2015

My Music #4 en leuke dingetjes


Vandaag weer de laatste dag voor het weekend dus tijd voor weer wat muziek, deze week een leukerd (vind ik zelf).  Namelijk een liedje uit ene theater, nu ben ik niet zo vaak in een theater te vinden, maar ben er toch enkele keren geweest,. Helaas is tegenwoordig de zit mij te lang, maar als ik beter zou kunnen zou ik vaker gaan. Zo ben ik een jaar of 25 gelden naar Urbanus geweest, die Belgische gast vergeet je nooit meer, je houdt van hem of totaal niet, als ik dat kopie al zie begin ik al te lachen. Maar verder zou ik graag naar Jurk (Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven,) Herman van Veen, Sara Kroos, Claudia de Breij, Plien en Bianca en naar o, zo veel meer artiesten eens willen gaan.
Maar ik ga nu toch voor Urbanus,omdat ik die dus in het echt heb gezien en hij mij echt heeft doen laten huilen van het lachen. Ik kies van een van zijn bekendere nummers Madammen met een bontjas, was nog aan het twijfelen vindt er namelijk zoveel goed van hem eigenlijk alles. Maar dit nummer hoorde ik voor het eerst bij Johan thuis, daar werden de lp`s van Urbanus grijs gedraaid en zo leerde ik die komische Belg kennen en ervan te genieten en te lachen.

Verder kreeg ik gisteren, zeer leuke post namelijk zomaar een lief kaartje van mijn vriendin Maaike, kon wel een opkikker gebruiken na 2 valpartijen op 2 dagen tijd. Maaike BEDANKT. dea chetrkant hou ik voor mezelf, haha.

Gisterenmiddag ook nog even naar Streepjes en Ruitjes geweest, Annemie de moeder van Lot stond in de winkel en ik kreeg meteen nog een verlaat kerstcadeautje van haar, o, zo lief.  Lot en Annemie Bedankt, jullie zijn schatten. Ik kwam eigenlijk alleen wat brengen een zak met frutsels, waar ik niets meer mee deed en hun er weer allerlei leuke spulletjes van kunnen maken. Natuurlijk ga ik niet met lege handen naar buiten want ik zag ene mooi ijzeren hartje en een mooi ijzeren hangertje, het hartje hangt inmiddels aan de kast en het ijzeren labeltje aan mijn butler. Wat is dit toch een geweldig leuk winkeltje, Een van de weinige in Nederweert (nu liggen er toch al niet zoveel in Nederweert, dus kan beter zeggen een van de weinige in de regio.

Fijne dag iedereen, Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Nou Yvon, heb je verhaal weer met plezier gelezen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Urbanus! Ik ken iemand die hem vroeger altijd nadeed als de beste, maar die leeft helaas niet meer :-(

    Altijd leuk om rond te struinen bij Annemie en Lot, is inderdaad een van de weinige leuke winkeltjes - helaas.
    Leuk!!

    Fijn weekend het wordt frissig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...