vrijdag 2 januari 2015

My Music 1- 2015


Heb de naam van muzikale vrijdag veranderd in My Music, want het is blijft mijn muziek, Nieuw jaar nieuwe naam, maar in het vertrouwde jasje, ik blijf proberen om bij iedere muziek toch weer iets van een eigen foto/kiekje toe te voegen, al zal dat soms moeilijk zijn, maar komt goed, anders een andere mooie foto ergens van. Vandaag dus van het vuurwerk van 1 januari 2015.

Tja, de eerste muziek van dit jaar, we nemen een terugblik op afgelopen jaar. Welk liedje raakte me het meest, of vond ik gewoon geweldig mooi om naar te luisteren. Tja dat zijn er zo veel, de grijsgedraaide Pharrell Wiliams, met happy, het liedje wat me in mijn moeilijke zomer periode echt blij kon maken. Of het mooie lied van Ilse de Lange en Waylon op het songfestival, maar nee ik ga voor een speciaal muziek nummer, namelijk een liedje wat me ontzettend raakt dat van Chef's Special - In Your Arms. Het gaat over het overlijden van Joshua's vader en 't nummer komt echt uit z'n tenen!
Zo onroerend mooi.
Muziekale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Yes, de Cheffies zijn vaak bij Giel 's morgens en hun akoestische versies zijn grandioos! Mooie keuze jij ook :-)

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...