vrijdag 9 januari 2015

My Music 2

Tja, deze keer dus geen eigen foto, want heb er van te voren niet aan gedacht om de tv hiervoor te fotograferen dus een internet plaatje van The voice. Ik ben een groot liefhebber van het on ontdekt talent wat nederland nog heeft en dat zijn er veel, neem Ben Saunders, van afgelopen seizoen, een Nerelands talig talent die helaas niet heeft mogen winnen, maar wel geweldig kan zingen Sjors van der Panne, Sandra van Nieuwland en ga zo maar door, maar de grootste favoriet van mij van alle shows is toch Julia van der Toorn, kan haar muziek op Spotify grijs draaien, steeds maar weer laten herhalen, heerlijke muziek en dan het liefst loeihard aan.
Hier wordt ik nu echt blij van, hopelijk Jullie ook.
Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Yay ze zingt geweldig!! Maar Alicia Keys coveren vind ik dan weer geen strak plan. Ze zou iets krachtigers mogen vertolken wat mij betreft, maar ja wie ben ik ;-)

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...