vrijdag 16 januari 2015

My Music #3

Snap eigenlijk nog steeds niet waarom ik met mijn weken opnieuw ben begonnen en niet door ben gegaan, alleen omdat ik er een andere naam aan heb gegeven, wie weet verander ik dat toch, want José en ik doen dit toch al een heel poos. Eens  kijken wanneer we een feestje hebben.

Vandaag gaan we voor een musical liedje, niet dat ik al zoveel musicals heb gezien, maar toch sommige raken je meer dan andere. na wat kleinere musical was hij er ineens, de mooiste musical die ik ooit gezien heb in het circustheater in Scheveningen, The Lion King, wow, wat ene beleving, geweld, sensatie, ja dit was pas musical. Ooit hoop ik wel nog naar de musical van Soldaat van Oranje te kunnen gaan, maar de afstand houdt me tegen om dit op een dag te doen, anders was ik er allang minimaal 1x geweest, denk wel vaker. Maar wie weet.
Mara nu eerst verder met deze Muzikale opdracht een liedje uit een musical die ik in 2005 heb gezien, samen met Amy voor haar 16de verjaardag. beide vonden we hem schitterend en ik moest natuurlijk deken aan de tijd dat Amy klein was en de dvd van The Lion King uitkwam, wat heeft ze toen iedere keer gehuild. Steeds op hetzelfde stukje hoe Mufasa in gevecht raakt met Scar wa shet geloof ik. Jeetje is al 10 jaar geleden zeg.
 Maar nu dan eerst het liedje uit the lion King waar ik lekker vrolijk van wordt, Hakuna Matata

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. LOL, idd zelfde gedachte, maar ik ben dan meer van de tekenfilm dan de musical ;-)
    Wel mooie herinneringen voor jou aan de musical, dat overtreft dan natuurlijk de film!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...