zondag 1 februari 2015

Hartjes aan de muur

Gisteren mijn plank eindelijk vol gehangen, nou ja eindelijk de plank hangt er pas 2.5 dag. Wilde een plank op het toilet met hartjes erop van Amy, Dylan en Bram, alleen die van Dylan heb ik nog niet ontvangen, maar heb goede hoop, (al is het desnoods op het toilet haha). De wasknijpers met teksten heb ik vorig jaar eens van Amy gekregen en ik wist meteen die moeten daarop komen. Heb trouwens bewust voor ene plank gekozen, ten eerste je zit niet met heel veel gaten in de muur en ten tweede ziet dit mooier uit, dan alles los op de muur, hou van strak. Ben er dus super blij mee.


Fijne zondag Yvon

4 opmerkingen:

  1. erg leuk, ziet er heel schattig uit met die hartjes en teksten en goed idee voor het behoud van je muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit Yvon.Leuk bedacht om ze op een plan te bevestigen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...