woensdag 18 februari 2015

Kaart a,la Margo

Gisteren een geweldig leuke dag gehad samen met Margo , ik wilde zo graag eens leren hoe zei die geweldige kaarten maakt. Helaas is inkleuren niet mijn ding omdat mijn handen daar niet zo goed aan mee willen werken, dus heb ik gekozen voor een plaatje ipv ene stempelafdruk. heb er straks nog wat dingetjes aan veranderd en nu is hij echt naar mijn zin. Margo wanneer, gaan we weer aan de slag? heb de smaak te maken en inmiddels ook 2 mallen besteld bij Hobby compleet De Duif, dus denk dat morgen mijn pakket met ook nog eens super papier erbij binnen komt, joehoe.
Dit is een soort kaart die velen niet van mij verwacht zouden hebben, maar het is geweldig leuk om deze kaarten te maken, dus wordt vervolgd.
 En natuurlijk wat detail foto`s.
Groetjes Yvon....

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke en drukke kaart. Leuke details Yvon. weer eens iets heel anders als SU hé?...hihihhi....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken meteen de stijl van mijn naamgenootje, superleuk! Nu een kaartje naar de stijl van MargoT ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaart, wat ziet dat er mooi uit, inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn, maar wel voor herhaling vatbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu is die helemaal perfect.Moeten gauw weer wat afspreken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...