woensdag 11 februari 2015

Mijn ontvangen verjaardagskaarten

Iedereen bedankt, voor het verjaardagskaartje, smsje, bericht via facebook en telefoontjes, heb een hele gezellige verjaardag gehad met lieve vriendinnen om me heen en natuurlijk ons gezin. Op mijn verjaardag zelf ben ik met Dorine en Maaike nog heerlijk bij Guulke wezen lunchen, want in huize van Heugten was de werkweek begonnen voor de rest. En op 4 februari ben ik nog heerlijk wezen high teaën met Margo, o, wat was dat heerlijk. Ben verder nog schandalig verwend geworden met cadeau`s en centen, hiehie. Hier kwam dus uit voort dat ik afgelopen zaterdag de musical"Soldaat van oranje heb geboekt" incl. 2 overnachtingen in Noordwijkerhout, zodat Dorine (met wie ik ga) en ik ook nog heerlijk naar Corpus kunnen gaan, o, wat veel leuks in het vooruitzicht. Dit is ook deels Johan zijn cadeau want ik wist natuurlijk niets totdat ik dus ineens bedacht soldaat van oranje daar wil ik heen, maar jeetje wat is dat ver weg van Nederweert. Dus even nagedachte en Dorine gevraagd of zei daar ook zin in had, dus daar waren we zo aan uit. Van Johan had ik ook nog ene mooi boeket bloemen en een doos leonidas bonbons die helaas nu op zijn, snik.
Afgelopen zaterdag kwam de overbuurvrouw nog aan met ene geweldig mooi boeket voorjaarsbloemen voor mijn verjaardag, dus schandalig verwend.
Boeket van Johan.

Lay Out van Amy, Bram en Fellow met een cadeaubon erin om samen bonbons te gaan maken, keileuk zeg, dat wil ik zeker wel eens doen, samen met mijn dochter.

Bij Guulke 2-2-2015 met Dorine en Maaike

 Bij Intratuin 4-2-2015 met Margo.

 Mooi voorjaars- boeket van de overbuurvrouw.

En dan heel veel kaarten voor mijn verjaardag.
 Ieke, Karin & Michiel, Angela & Peter, Schoonmam & schoonpap en mijn vader.

 Marjolijn, Anja, Ellen, Alexandra en Alida

Karin & Shazli, Rosalien, Maaike, Margo en Dorine.

 Sylvia,Ilja en linda.

 Monique, Ria, Sylvia, Kitty en Heidi

 Wiebine, Roelien, Annelies, Mazina, Anita en Sandra.

 Petra, Mazina, Saskia en Marga.

 Saskia, Anneke, Rieni, Maureen, Marianne en thea.

 Mazina, Karien, Joanie, Jeanette, Annemarie en jeanet.

 Als afsluiter nog een mooie close up foto van de anemonen uit bovenstaand boeket.

Zonnige Groetjes Yvon

5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat ben jij verwend zeg, heerlijk die uitjes, de bloemen en wat een hoop verjaardagspost. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alida, jij natuurlijk ook bedankt voor he mooie kaart
      😀

      Verwijderen
    2. Alida, jij natuurlijk ook bedankt voor he mooie kaart
      😀

      Verwijderen
  2. Heeeeee..... waar is mijn cadeautje gebleven??? Verkocht zeker???? Hihi..... :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk wat dacht je dan, vond er niets aan, haha. nee die staat mooi te pronken op tafel en soms op de kast als ik een bos bloemen heb. Maar heb niet alle cadeautjes gefotografeerd, Amy vond hem ook al zo mooi en ze zei al o, die had ze ook voor mij wel een mogen maken, haha

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...