vrijdag 20 februari 2015

My Music #8



Tja, waar zal ik beginnen, de drukte van carnaval heeft het zuiden gelukkig verlaten, sorry voor de echte "vastelaovundj veerders, maar ik vindt er echt geen bal aan dat heel carnaval niet. "De optocht trekt hier op 200 meter van de deur vandaan maar neem niet eens de moeite om het te gaan bekijken. Komt voornamelijk ook door de afgrijselijke muziek die er dan gedraaid wordt, dat is dus echt niet mijn ding en ja ik ben een echte Limburger.
Dus starten José en ik deze week maar eens langzaam op met ene stukje klassieke muziek die ik meestal wel kan waarderen, Beethoven, Chopin Vivaldi, wie kent ze niet maar de wereld van nu heeft ook bekende klassieke artiesten, al zijn ons er enige tijd geelden ook een paar ontvallen. Maar denk bv aan het mooie pianospel van Wibi Soerjadi, Pavarotti, Andrea Rieu (ook een favoriet van mij), maar ik ga vandaag voor Andrea Bocelli met een vrij bekend nummer, namelijk Con te Partiro.



Veel luister plezier, Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wat een stem heeft hij toch.Echt schitterend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En laat ik nou net deze vrijdag als je me tagt geen vrijdagmuziekje hebben door mijn crash ;-) Maaaaarrrrr .....
    Vrijdag nieuw kansen ;-)
    Andrea Bocelli is inderdaad geweldig!!
    (Moet nog ff checken waar mijn lijstje geparkeerd staat op mijn pc trouwens pffff.... gedoe ook ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ja dat deed je bewust om niet aan de klassiek te hoeven, haha

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...