vrijdag 6 februari 2015

My Music #6

Vandaag muziek uit een bioscoopfilm. Ik kies dus meteen ene film die me het meest aan gesproken heeft ooit in een bioscoop namelijk de Amerikaanse dramfilm "The Killing Fields" . In 1984 hebben Johan, zijn broer Wil en ik deze film in Nijmegen in de bioscoop gezien. De meest indrukwekkende film die ik ooit heb gezien in de bioscoop dan. Ik herinner me sommige scene`s als de dag van gisteren terwijl ik die film 30 jaar geleden gezien heb. na de film hebben we lang nagepraat hierover in de bioscoopzaal totdat ze gingen sluiten en we letterlijk de bioscoop uit werden gezet. Dus ik kies voor de muzike van Mike Oldfield

De Journalist  Sydney Schanberg, maakt een reportage over de Cambodjaanse oorlog samen met zijn vriend en plaatselijke correspondent Dith Pran. Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van Choeung Ek oftewel The killing Fields.

Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Het heeft dus op jullie een onuitwisbare indruk gemaakt, super als een film dat kan. Inderdaad indrukwekkend, en prachtige muziek, krijg er zelfs mega-kippenvel van (goed teken want dan komt het echt binnen ;-))

    Fijn weekend Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gear gedaon det hoondervel van, krieg ich auch nog steeds, van dit nummer

    Schoeen wiekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...