dinsdag 4 november 2014

Dorine 50 jaar

Vandaag precies 1 week geleden, is mijn vriendin Dorine, 50 jaar geworden, oftewel ze zag echt Sarah. Dus afgelopen zaterdag een super gezellig feest gehad in een geweldige feesttent, (grote schuur bij de overburen) toplocatie). Dorine heb me super vermaakt op je feest, niet zat, niet te laat en toch kapot, haha.
Ikke, Maaike, Sarah en Karin, de creatieve ladie`s.

Toen ons vorige scrapweekend was, hadden we besloten dat als we weer gaan we het verblijf, Dorine maar als cadeautje moesten doen. Om dit nu leuk te geven hebben we alles drie 2 bladzijdes gemaakt waar Maaike dan weer een mooi boekje van heeft gemaakt, foto`s volgen nog, van het gehele boekje.
Maar dit waren de bladzijde `s en de kaart die ik voor Dorine heb gemaakt, in de kaart heb ik leuke anekdotes geschreven die we samen hebben meegemaakt. Op de tags heb ik steeds geschreven waar, we waren op de foto`s, was een heel gespit want ik meen toch echt dat ik Dorine sinds 2005 ken, kon er alleen geen foto`s van vinden en weet zeker dat ik een digi camera had later op het jaar dan, want daar heb ik wel foto`s van gevonden.

 






Natuurlijk een bijpassende kaart gemaakt met Dorine in de hoofdrol, met binnenin dan leuke anekdotes, die we samen mee hebben gemaakt en dat zijn er heel wat.

Natuurlijk ook nog een kaartje gemaakt met een heerlijk cadeautje erin.

Afgelopen zondag was mijn zus jarig 52 jaartjes is ze nu geworden en ja hoe sneakie ook, Halloween is dan wel voorbij, maar toch een sneakie kaartje voor mijn wicca zus. Vandaar deze keuze, kon alleen in de zooi van mijn spullen geen spin vinden, nee geen echte,een neppen dus maar een spinnetje gestempeld, in de rechterhoek.

Bij Intratuin had ik trouwens een superleuk cadeautje voor haar gekocht een vogelvoeder ding, maar dan in een eendekop, dus met snavel, zo cute, helaas geen foto van gemaakt.

Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er gezellig uit zeg en wat een leuk idee zo'n boekje, jullie zijn een superstel zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer gezellig uit!! En je hebt mooie dingen gemaakt *die weer boven mijn pet gaan ;-))
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig boekje, en het ziet er erg gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...