vrijdag 28 november 2014

Muzikale Vrijdag #88 en wat lekkers

Oeps, was hem bijna vergeten, het is dat ik Josè vanavond nog even zag en toen dacht ik meteen aan mijn muzikale vrijdag, had wel al een liedje bedacht. Vorige week waren het de handen en vandaag de vingers, die je ook moeilijk kan missen en zeker als freubelmens. De foto heb ik net dus gemaakt, was vanmiddag al bij Streepjes en Ruitjes geweest, wat leuks kopen voor Amy en Bram en een leuk brandweer autootje voor mezelf en een super leuk kerst tasje, zal dat morgen bij daglicht eens fotograferen. Eigenlijk zou dit leuke winkeltje one line moeten gaan, want ik zou jullie er graag een kijkje laten nemen, dus mocht je eens op een donderdag of vrijdagmiddag in Nederweert zijn, ga dan zeker naar dit leuke winkeltje. Lot en Annemie maken van niets IETS? Dat is net het leuke van hun en hun winkeltje. Dus een echte aanrader om eens een kijkje te nemen. Vanavond was er een lady`s night en die was behoorlijk druk, dus ik hoop dat er een vervolg komt. Deze muzieksleutel die ik denk van Lot gemaakt heeft, zat in de goodie bag. Dus kan ik die meteen gebruiken voor mijn muzikale vrijdag en natuurlijk ga ik hem scrappen.

Maar eerst nog over op de muziek van vandaag, Ik kies vandaag voor Finger Eleven, een superleuke groep. Heb gekozen voor het nummer One Thing eigenlijk meer voor dit nummer omdat ik de foto
1 muzieksleutel heb voor op de foto.

Verdre heb ik vandaag een grote pan echt Limburgs "Zoôrvleîs" gemaakt en die was weer als vanouds heel lekker, vanavond met frietjes en morgen met een broodje. MMM dat is weer smullen, zo smullen dat Amy en Bram morgenavond erook van komen eten, haha.

Gisteren ben ik met mijn vriendin Dorine bij de Turfsteaker wezen high tea-en, dit was nog voor haar 50ste verjaardag, wat was dat weer smullen. Helaas wel teveel gluten gegeten en dat was vandaag dna wel te merken, maar ja soms moet je je even laten gaan en dan weet je ook weer waarom dat je niet goed gluten kan verdragen. maar het was de moeite waard en ik heb wel een klein beetje opgelet hoor en gelukkig zate niet overal gluten in. Dorine het was weer als vanouds super gezellig.
We begonnen met een glaasje Jus d'orange, daarna een overheerlijke preisoep, een groot stuk zalm/brocolli quiche, toen kregen we dit op onderstaande foto.
Daarna een mandje met scones 2 de man, met clotet cream en zelfgemaakte jam, en als afsluiter enkele stukjes meloen, ijsparfait en een bonbon, ja dat was een verwennerij. Hieronder nog een een sfeerfoto van de Turfsteaker, ook een aanrader als je in de beurt bent van Nederweert, zei zitten in Ospel (kerkdorp van Nederweert).

Fijn Weekend, Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Yvonne,was weer een leuk verhaal !
    Thanks !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè hè toch, vergeetmuts! :-P
    Had je niet even meteen het recept met ons kunnen delen van dat Zoorvleis??!! :-P
    Een erg smakelijke vrijdagpost heb je er van gemaakt! Met een leuk muziekje als toetje ...

    Fijn weekend!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Recept heb ik het topic erboven staan, lekker he en eigenlijk geen werk eraan, het fornuis doet de rest, haha fijn weekend

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...