donderdag 13 november 2014

Muzikale vrijdag #86


Het is weer vrijdag tijd voor wat muziek. deze keer een lichaamsdeel, waar je eigenlijk niet zonder kunt. Helaas zijn er mensen die geen er geen hebben. Als je naar bovenstaande foto van mijn zoon Dylan kijkt , zie je meteen welk lichaamsdeel ik bedoel. Ik zoe me, zo 123 geen raad weten als me iets aan mijn handen of armen zou overkomen,  (komt ook door mijn beperking natuurlijk), zou mijn hobby niet meer uit kunnen voeren, geen boek meer vast kunnen houden, niets meer aanraken. Nee, zou ze niet kunnen missen.

Nou, moet ik dus een liedje of muzikant of zo erbij gaan verzinnen, dat wordt brainen. Het enige wat me op dit moment binnen, schiet doe ik maar niet. Hoofd, schouders, knie en teen een kinderliedje van de peuterspeelzaal van toen de kinderen daar nog op zaten. Dus zal mijn muzieklijst maar eens raadplegen. oef daar kwamen er meer voorbij dna ik dacht, bv Dire Straits met Brother in Arms een geweldig mooi nummer, Roxette met You can't put your arms around what's already gone, maar ik heb toch gekozen voor U2 met Tryin' To Throw Your Arms Around The World. Aangezien ik vroeger een grote van was van U2 en ze nu nog geweldig vindt. Dus bij deze luister en geniet mee.

 Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Blij dat je voor U2 hebt gekozen! Heel erg mooi en hun teksten raken soms dieper dan diep! Mooi!!! (En wat was het toen nog een broekie in de clip ;-))

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...