vrijdag 7 november 2014

Muzikale vrijdag #85 en mooie luchten

Vrijdag 7 november, tijd voor weer ene rondje muziek, waarin deze keer het oor centraal staat. Tja dan moet ik dus echt even gaan denken, zo wie zo ook over de foto en bedacht me ineens een mooie foto. Amy, Bram en Fellow zijn in de herfstvakantie op Ameland geweest (tijdens de storm die er toen raasde waren ze ook op het strand) dat leverde natuurlijk een geweldige foto op van Fellow.

Nu nog even bedenken welk liedje ik daar bij ga verzinnen. Ik kies voor een liedje over luisteren, luisteren naar je hart, ten eerste omdat de zangeres dit geweldig mooi ten gehore brengt en ten tweede, je moet ook luisteren naar je hart/ of lichaam (in mijn geval) daarom heb ik dit liedje gekozen.


de foto`s van de mooie zonsondergang zijn dinsdagavond genomen, Amy smste me zelfs dat ik nu foto`s moest gaan maken van buiten, maar ja dat had ik al gedaan, wel leuk zo`n meedenkende familie. Toevallig kwamen er ook net vogels over gevlogen, dus een toevalstreffer.




Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Ik loop achter zag ik ;-)
    Zeker een toepasselijk nummer! En we zijn echt verwend de afgelopen week met wonderschone luchten, Instagram loopt er van over, echt genieten :-)

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joa, schang dacht al now bin ich us op tied en lut Josè niks van zich heure, haha.

      Fijne daag heej fysio straks, de rest is ME time

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...