donderdag 20 november 2014

Mijn scrapplek

Sinds een dikke maand is mijn scrapplek weer beneden en speciaal voor jullie een niet opgeruimde scrapplek in caza van Heugten. Er staan ook nog spulletjes op de grond die nog hun heil moeten vinden naar de kast, alleen wanneer, tot het me onder de voet staat natuurlijk, (haha). Maar ik kan weer zitten achter d epc, weer kaartjes en lo`s maken, kortom ik kan weer scrappen. Soms is mijn werk hier te zien en als het Stampin up dingen zijn dan staat het op stampidoe66.blogspot.nl dus soms kan je beter daar kijken,. Gisteren 4 kaartjes gemaakt, dus er staan vanaf gisteren ook weer 2 blogposten op dat blog. Aangezien dit mijn alles en nog wat blog is, vindt je hier natuurlijk alles over van alles en nog wat! Vandaag valt dus de beurt aan mijn scrapplek.


Groetjes Yvon....

3 opmerkingen:

  1. Jeetje Mina, je kunt een winkel beginnen denk ik!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt al weer veel opgeruimd.De laatste keer dat ik bij jou was stonden er nog veel meer dozen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...