vrijdag 21 november 2014

Muzikale Vrijdag #87


Wat zou ik moeten zonder mijn handen?
Ik hou van fotograferen, kaarten stempelen en scrappen, lezen, kortom ik zou niet weten wat ik zonder mijn handen moest doen. Toch zijn er mensen die zonder hun handen de mooiste creaties kunnen maken, kijk bv maar eens naar mondschilders , als je hierop googled dan zie je de mooiste creaties voorbij komen, die wij met onze handen nog niet eens kunnen maken. kortom respect voor die mensen. 
Naar welk liedje over handen gaat dan mijn voorkeur naar uit, wow dat zijn er zoveel. Maar vandaag kies ik voor Maroon 5 met hands all over me, omdat dit weer eens wat anders dan anders is.
Zonnige Vrijdag, Yvon...

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...