maandag 31 maart 2014

SASSS #7 en wat lekkers gekregen

Vanmorgen en net de laatste hand gelegd aan SASSS nr 7 ,vandaag is Rood van Marco Borsato. De foto heb ik al eens gescrapt al is dit een kleiner formaat, blijft een mooie foto, gemaakt op de trouwdag van mijn zus haar zoon Niels, op 11-11-2011. maar het is gewoon zo`n leuke foto. Voor materiaalgebruik klik je hier.

 
 Enkele details,



Vrijdagavond kwam Bas de vriend van Dylan hier, want belofte maakt schuld. Hoezo, hoor ik jullie denken. Nou Bas zijn moeder kan hele lekker koekjes , taarten etc, maken kijk maar eens op facebook onder de naam Connie Derks en ik had laatst gereageerd en toen had ze me overheerlijke koekjes belooft en die kwam bas dus vrijdag meteen brengen, het liefst zou ik ze meteen opeten, maar dta is zonde dit izjn echt koekjes om van te genieten en niet op te schrokken, zo proef je ze het best en ik kan zeggen ze zijn MJAMMIE. Connie onwijs bedankt, ze zijn lekker ben nog steeds aan het gokken wat er in die lichtere koekjes voor smaak zit, meen iets met sinaasappel maar zal wel niet? Ik gok nog even door kan nog 6 x proeven.

Zonnige Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie rode LO, mooie foto en wat zien die koekjes er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. natuurlijk niet dat zijn geniet momenten, als ze uit de winkel waren had ik ze al allang op maar deze zijn mmmmm te lekker dus daar moet je voorgaan zitten en genieten

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...