vrijdag 7 maart 2014

Muzikale uitdaging #50


Jeetje, zitten we alweer op nr 50 van de muzikale vrijdag. Als je de provincie Drenthe zegt , zeg ik de dierentuin in Emmen. de mooiste dierentuin die Nederland heeft (vindt ik dan) alleen jammer, dat het zo ver van Nederweert vandaan is. We zijn er als gezin 3x geweest en 2x daarvan waren we in de buurt ergens op vakantie, maar 1x zijn we er heen geweest met Nederweert kermis, Amy had met een of andere wedstrijd 4 entree kaartjes gewonnen. Volgens mij was Amy toen een jaar of 5 oud want Dylan zat nog in de wandelwagen, zie dat koppie zo weer voor me hoe hij zijn ogen uitkeek, voor het eerst in de dierentuin, veel indrukken heeft hij toen volgens mij opgedaan net als Amy trouwens want beide sliepen de hele terugweg en die was lang. Dat is dan zo jammer dat het zo ver weg is.
Nou jullie weten dus inmiddels de provincie, Drenthe dus, maar ja welk liedje, artiest/band is met Drenthe verbonden ik kon er 123 geen vinden, totdat ik gisteren bij de fysio fitness het erover had en Janou ging meteen zoeken voor mij en kwam uit op SKIK, yep daar heb ik wel eens van gehoord. Kwam dus ook niet verder. Op You Tube kwam ik het liedje tegen van Op Fietse en dat klonk meteen hele bekend, meen van een of andere reclame maar welke? Dus vandaag is SKIK aan de beurt met"
"Op fietse".
Muzikale Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Uhm, nou ja, ik klik er niet op ;-)
    Mooie herinneringen! Leuk om te zien altijd die eerste impressies van kindjes.
    Gelukkig hebben we nu het Gaia Park, daar zou je "op Fietse" heen kunnen bij wijze van spreken ;-)
    Fijne zonnige zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie je me al fietsen ben blij dat ik om de kerktoren kan fietsen, haha naar weert zou net moeten lukken en dan even afstappen voordat ik verder kan, helaas. en ondanks dat ik ene fiets met trapondersteuning heb. dara blijf ik van balen, maar ja het is niet anders.

      Verwijderen
  2. Moet zeggen dat ik Emmen niet meer zo mooi vind. Weet niet of je wel eens in Amersfoort of Arnhem bent geweest maar dat zijn ook mooie dierentuinen.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k ben al heel lang niet meer in een dierentuin geweest denk dat de laatste keer een jaar of 8 à 9 terug is geweest dat was in Arnhem. Dus ik zou het zo 123 niet weten of Emmen nog mooi is, maar toen vond ik het de mooiste dierentuin die er was, nu is er ook het Gaiapark in Kerkrade die is ook heel mooi maar ook daar ben ik niet meer geweest alleen met de opening toen.

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...